Kwaliteit

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

Het leveren van optimale zorg is voor ons een speerpunt in onze dagelijks werk. Wij hechten veel waarde aan het continue bewaken en verbeteren van de kwaliteit van onze processen en dienstverlening. De basis voor de kwaliteit die wij leveren is vastgelegd in het beroepsprofiel die is opgesteld door onze beroepsgroep & de NVLF. Daarnaast volgen wij de diverse landelijke richtlijnen die op ons vakgebied van toepassing zijn en hebben wij hierop aansluitend ook eigen protocollen ontwikkeld.

Maar kwaliteit is voor ons meer dan het volgen van richtlijnen en protocollen.
Kwaliteit gaat ook over hoe wij ervaren worden door onze cliënten en over de vakkennis die wij in huis hebben en willen behouden.

  • De mening en feedback van onze cliënten is voor ons belangrijk. Om te weten hoe onze cliënten onze kwaliteit ervaren, doen wij mee aan een continue klanttevredenheidsonderzoek (PREM). De informatie uit deze onderzoeken wordt anoniem aan ons teruggekoppeld.
    Zo kunnen wij leren van de ervaringen van onze cliënten.
  • Om te zorgen dat we steeds optimale zorg voor onze cliënten nastreven, houden wij onze vakkennis op peil door regelmatige nascholing. Ook zijn we geabonneerd op de voor ons vakgebied relevante vakliteratuur.

Meten is weten! 
Daarom laten we onze kwaliteit jaarlijks toetsen door een onafhankelijk en gerenommeerd auditbureau.
Binnen de logopedie bestaat de mogelijkheid om vrijwillig de kwaliteit van de organisatie te laten toetsen. In deze toets worden alle kwaliteitsaspecten van Verbalis gecontroleerd. Verbalis is er trots op dat zij deze toetsing jaarlijks glansrijk doorstaat en daardoor in het bezit is van het KwaliteitsKeurmerk Logopedie.

Kwaliteitsregister Paramedici
Al onze logopedisten staan geregistreerd in dit kwaliteitsregister.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]